De ce sa angajezi o firma de PR?

De ce acest articol nu se numeste “10 motive pentru care ai nevoie o agenție de PR”? Pentru că sunt 100 de motive pentru care ai avea nevoie de o agenție de PR, nu 10. Tot atâtea motive sunt și să nu angajezi o agenție de PR, atunci când nu știi ce face ea cu adevărat.

Primul articol de pe blogul Creative nu va fi despre argumente pro și contra în a angaja o firma de PR, ci despre faptul ca uneori clienții confundă serviciile unei agenții de PR cu cele ale unei agenții de creație, advertising sau digital marketing. Desigur, o agenție le poate îngloba pe toate, dar nu numai atât.
Strategia este o parte esențială din munca noastră și este prima etapă în realizarea unui proiect de succes. Daca nu știi de unde pornești și în ce direcție te îndrepți, este puțin probabil să urmezi drumul cel mai bun. O strategie te ajută să îți definești mai bine obiectivele și să poți măsura activitatea unei firme de PR.

Ce face o agenție de PR?

  • Găsim mesajele cu care poți cuceri publicul și ceea ce te diferențiază de concurență;
  • Realizăm o poveste în care spunem toate aceste lucruri într-un mod atractiv pentru public;
  • Găsim cele mai potrivite canale de comunicare pentru compania ta, în funcție de profilul activității și de obiectivele pe care le-ai setat;
  • Realizăm articole, comunicate de presă sau campanii de PR Digital și le promovam în medii în care publicul tău are acces;
  • Măsurăm reacția publicului și expunerea în presa cu instrumente statistice;
  • Evaluăm, la finalul campaniei, dacă ne-am atins împreună obiectivele.

Orice business are nevoie de o strategie de comunicare și mai ales de un strateg care să te ajute să reacționezi și să răspunzi cu promptitudine oportunităților care ți se crează. Lucrurile acestea nu se vor întampla peste noapte, dar atunci când se întamplă, sunt de lungă durată și credibile, așa cum trebuie să fie orice companie care crede în rolul său unic pe această piață.

Vrei să afli mai multe despre noi? Scrie un email cu proiectul tău.