Initiere in online copywriting si content writing

COST: 500 LEI (TVA INCLUS)

0743.183.353 / 021.337.23.54

Numar ORE: 16

2 - 3 septembrie 2017

Toată lumea știe să scrie. Conținutul textual este cel mai important și cel mai des folosit mod de comunicare al tuturor timpurilor, chiar și atunci când vine vorba de publicitate. Textele publicitare bine scrise au generat de-a lungul timpului cele mai multe vânzări, indiferent de tip: broșuri, articole, reviste, bannere, cataloage de produs, script-uri pentru spoturi video și multe altele.

În zilele noastre, un copywriter bun este cel mai eficient om de vânzări pe care îl poate avea o companie. Piața de content writing și copywriting este într-o continuă creștere, în special în mediul online, datorită numărului mare de utilizatori de internet români, care caută constant să se informeze și să consume conținut.

Vrei să îți dezvolți abilitățile de content și copywriting și să aduci un plus de valoare companiei din care faci parte sau brandului tău? Te invităm să te înscrii la cursul de „Iniţiere în online copywriting şi content writing”, unde vei avea parte de o experiență teoretică și practică în urma căreia vei ști să scrii un text eficient, indiferent de domeniu.

–   Îți vei crea propria strategie și metodologie de scris

–   Vei avea ocazia de a scrie texte publicitare și de a primi feedback specializat

–   Vei dobândi o perspectivă clară asupra content writing-ului și copywriting-ului

–   Vei afla care rol ți se potrivește mai bine: cel de content writer sau de copywriter

–   Vei dobândi capacitatea de a scrie texte pentru orice material de promovare, online și offline

–   Vei lucra alături de un facilitator care pune în practică aceste noțiuni în fiecare zi

şi, cel mai important:

–   Vei avea parte de multă experiență practică în doar 2 zile!

AGENDA CURSULUI

1. Cum să scrii mai bine: beneficiile scrisului, etapele realizării unui text
2. Copywriting vs content writing: ce este fiecare, ce materiale presupune, care sunt diferențele și care sunt atribuțiile fiecărui rol
3. Content marketing: cum se realizează un plan de content marketing, etapă cu etapă
4. Website: cum scrii conținut pentru fiecare pagină a unui website
5. Blogging: cum creezi un plan de conținut și care sunt principalele reguli în scrierea de articole
6. Online copywriting: ce este un brief, ce este un concept publicitar, cum scrii conținut pentru landing page-uri, newslettere și reclame de PPC (Facebook Ads, Google AdWords)

Important!

Cursul va avea o proporție de aproximativ 40% formată din aplicații practice. De aceea, la acest curs trebuie să participi cu propriul laptop, pentru a lucra cât mai eficient și a avea acces la informații online pentru research.

Catalin Ionascu

Dintotdeauna pasionat de scris, Cătălin a „creat” primul său text la vârsta de 7 ani și de atunci nu s-a lăsat de acest obicei. A ales drumul marketing-ului în 2008 când și-a început experiența în mediul ONG, iar în 2012 a înființat blogul Romanian Copywriter, devenit ulterior agenție de content writing.

Până în prezent, Cătălin a scris pentru peste 250 de companii românești și internaționale și a susținut peste 500 de ore de training în copywriting, content writing și marketing online.