Internal Communication

COST: 375 EURO (TVA INCLUS)

0743.183.353 / 021.337.23.54

Numar ORE: 8

11 noiembrie 2017

Comunicarea internă a devenit unul dintre pionii principali în procesul de eficientizare a activității angajaților. Ea poate rezolva probleme majore ale angajatorilor cum ar fi retenția forței de muncă și motivarea ei. Absența unei comunicări interne duce, în schimb, la fluctuația personalului și o slabă calitate a muncii.

Creative Business Management îți aduce, pentru prima dată în România, un masterclass de comunicare internă cu unul dintre cei mai renumiți lectori din Marea Britanie, Kelly Freeman. Cursul este realizat în parteneriat cu International School of Communication din Londra și predat în limba engleză după programa internațională a organizației, fiind o noutate absolută pentru piața românească de comunicare. Prezența la cursul de comunicare internă te va poziționa în rândul specialiștilor în comunicare internă, având recunoașterea cunoștințelor avansate în domeniu.

PROGRAMUL de 4 zile se desfasoara in perioada 9-12 noiembrie:

9 noiembrie – Strategii avansate de PR si comunicare

10 noiembrie – Strategic event management

11 noiembrie – Internal communications

12 noiembrie – Public Speaking masterclass

COST:

Costul formarii este de 375 euro de persoana (TVA inclus) /zi;

Reduceri:

Early bird 1 noiembrie 275 euro/ persoana/zi.

Pachet 2 zile taxa este de 550 euro / persoana

Pachet 3 zile taxa este de 875 euro / persoana

Pachet 4 zile taxa este de 1100 euro / persoana.

  • Vei afla care sunt principiile strategice şi raţionale ale comunicării interne,
  • Vei ştii să creezi strategia de comunicare internă pentru organizaţia pe care o reprezinţi,
  • Vei putea să realizezi sisteme organizaţionale şi un plan practic de acţiuni pentru comunicarea internă,
  • Vei învăţa să lansezi proiectele de comunicare internă în toate mediile şi platformele importante utilizând un set util de tehnici,
  • Vei ştii să creezi, să gestionezi şi să implementezi campaniile şi programele de comunicare internă,
  • Vei învăţa să promovezi implicarea angajaţilor şi vizibilitatea echipei manageriale;

Cursul va fi structurat în module, fiecare concentrându-se pe un anumit set de concepte cheie și abilități necesare in activitatea de comunicare internă. În fiecare modul sunt prezentate noțiunile principale referitoare la regulile de bune practici și conceptele cheie, acestea fiind urmate de activități interactive de învățare, ca workshopuri, discuții, studii de caz și jocuri de rol.

Modulele tratează următoarele teme:

Principiile comunicării interne

Strategie şi planificare în comunicarea internă

Platforme şi canale ale comunicării interne

Campanii şi programe de comunicare internă

 

MODULUL  1: Principiile comunicării interne

  • Rolul strategic al comunicării interne,
  • Principiile managementului schimbării,
  • Motivele investiţiei în comunicarea internă,
  • Beneficiile afacerii,
  • Mecanismele prin care comunicarea internă aduce plus-valoare: motivare, productivitate şi împărtăşirea cunoştinţelor,
  • Visibilitatea echipei de management,
  • Recrutarea şi menţinerea angajaţilor pe termen lung,

MODULUL  2: Strategie şi planificare în comunicarea internă

  • Definirea setului de valori ale organizaţiei,
  • Adaptarea comunicării interne cu obiectivele afacerii,
  • Modelele organizaţionale ale comunicării interne,
  • Definirea obiectivelor comunicării interne,
  • Uneltele de cercetare în comunicarea internă (de exemplu: focus grupuri cu angajaţii şi chestionare interne),
  • Evaluarea comunicării interne,

MODULUL  3: Platforme şi canale ale comunicării interne

  • Sisteme şi procese ale comunicării interne,
  • Proiecte şi campanii interne,
  • Newslettere, postere, environmental branding, branding colateral,
  • Comunicare internă în Online: intranet, bloguri interne,
  • Întâlniri faţă-în-faţă: întâlniri ale echipei, evenimente exclusive pentru angajaţi şi altele.

 MODULUL  4: Campanii şi programe de comunicare internă

  • Crearea şi implementarea brandurilor interne,
  • Gestionarea campaniilor pentru valorile interne,
  • Campanii interne multimedia, inclusiv web video,
  • Programe de recunoaştere şi recompensare,
  • Promovarea performanţelor angajaţilor,
  • Alinierea comunicării interne cu politica de responsabilitate a companiei,
  • Programe de voluntariat şi implicare în comunitate;

Kelly Freeman este expert în comunicare guvernamentală, cu 25 de ani de experiență în patru departamente guvernamentale și ministere britanice. Kelly a fost Director de Comunicare în Departamentul pentru Mediu, Alimentație și Probleme Rurale (Defra) și a implementat proiecte de comunicare la nivel global pentru companii și ONG. În toate proiectele, rolul ei principal a fost acela de a dezvolta strategiile de comunicare ale organizațiilor și de a contribui la strategia generala. Organizarea evenimentelor este un domeniu cheie in care Kelly a activat de-a lungul celor 25 de ani, organizând evenimente private și guvernamentale.