Marketing Digital

COST: 500 LEI (TVA INCLUS)

0743.183.353 / 021.337.23.54

Numar ORE: 15

19-20 august 2017

Vrei să afli care sunt modalitățile prin care te poți promova online fără a aloca bugete foarte mari?

Vino la un curs interactiv, susținut de un specialist în marketing online, care te va învăța care sunt cele mai folosite instrumente de marketing online. Cursul se focusează pe prezentarea tuturor canalelor existente în mediul online și pe utilizarea lor într-o strategie de marketing digital generală ce poate fi aplicată oricărui tip de website: motoare de căutare, rețele sociale, site-uri de comunicate, de articole, bloguri, forumuri de specialitate.

Vor fi exemplificate și tipurile de campanii online (SEO, Google Adwords, Online Reputation Management, SMO), toate având un singur scop, acela de a promova corect și într-o manieră pozitivă o companie și de a crea un brand online.

De ce să participi la cursul de marketing digital? 

  • Pentru că te învață cum să îți plasezi site-ul pe primele poziții pe motoarele de căutare
  • Pentru că după parcurgerea unui astfel de curs vei ști cum să îți setezi singur mesajele pentru o campanie de Google Adwords
  • Vei învăța cum să îți adaptezi mesajele la fiecare platformă de socializare și cum să îți planifici lunar o strategie de comunicare pe Social Media
  • Vei învăța cum să crești de la zero, un blog, un site de prezentare sau un magazin online, astfel încât să aibă cât mai multă vizibilitate și să capete notorietate
  • Vei învăța cum poți contribui la promovarea site-ului tău prin transmiterea de comunicate de presă, realizarea de articole și obținerea de parteneriate cu alte bloguri din domeniu
  • Vei ști să realizezi o strategie de marketing digital adaptată tipului tău de business

1Digital marketing-prezentare pe scurt a mixului de marketing online, componente și modalități de promovare.

2Website-Criterii pe care să le îndeplinească un site în mediul online pentru a putea fi inclus într-o strategie de marketing digital.

3PR online

  • În ce constă PR-ul online
  • Tehnici de PR online
  • Modalitatea de stabilire a unei strategii de PR online
  • Copywriting la nivel on site (structurarea conținutului în vederea respectării parametrilor impuși de motoarele de căutare, call to action pentru utilizator);
  • Cum să redactezi comunicate de presă astfel încât să respecte normele impuse de marketing-ul online;
  • Cum să redactezi advertoriale astfel încât să crească notorietatea brandului;
  • Cum să derulezi campanii de recomandări în bloguri prin articole tematice (publicitate contextuală);
  • Cum să câștigi semnale sociale prin implementarea de acțiuni de PR online;
  • Branding, rebranding și reputation management pentru proiecte web

4Google Adwords-link-uri sponsorizate 

  • Introducere în programul AdWords
  • Structura unui cont și a unei campanii
  • Calitatea și relevanța unei campanii de link-uri sponsorizate
  • Cum se creează o campanie Google AdWords
  • Cum realizăm optimizarea în campaniile Google AdWords
  • Instrumente utilizate în AdWords
  • Administrarea contului Google AdWords

5. Campanii SMO (Social Media Optimization) utilizate în promovarea online 

  • Utilizare Facebook în creșterea notorietății brandului
  • Utilizare Youtube în creșterea popularității
  • Utilizarea altor rețele sociale în strategia de promovare online

6. Campanii de emailling

Ce este un newsletter

Avantajele trimiterii unui newsletter

Reguli pentru un newsletter reuşit şi frecvenţa de realizare a newsletter-ului

Glosar termeni utilizați in campaniile de emailling

7Instrumente utilizate în marketing online, utile în analiza pieței și a comportamentului consumatorului. Instrumente utile în conturarea obiectivelor de marketing online.

8.  Cum trebuie conturată o strategie de promovare a unui brand plecând de la informațiile prezentate. Conturare obiective și action plan.

Ionuț are o experiență de peste 7 ani atât în Marketing, cât și în Management. În prezent, este consultant în management și marketing digital pentru companii și, în același timp, susține sesiuni de cursuri în cadrul Creative Business Management, în calitate de trainer. A participat la numeroase cursuri de perfecționare, atât în țară cât și în străinătate, și a susținut prelegeri la conferințe naționale și internaționale, pe teme de Management și Marketing digital. Oferă consultanță în comunicare online, în crearea de strategii de promovare și în implementarea de metode de fidelizare a clienților.