Planificarea si organizarea evenimentelor

COST: 600 LEI (TVA INCLUS)

0743.183.353 / 021.337.23.54

Numar ORE: 16

24 - 25 august 2017

Cursul Planificarea și organizarea evenimentelor îți prezintă, pas cu pas, care sunt elementele principale în arhitectura evenimentelor de business și private.

Cursul de “Planificarea şi organizarea evenimentelor” este susţinut de lectorul Bianca Preda de 6 ani. În această perioadă, peste 500 de persoane au absolvit cu succes programul de training, cei mai multi dintre aceştia alegând o cariera de organizator de evenimente. Cursul de organizator de evenimente este singurul curs de pe piaţă care pune bazele teoretice şi practice ale domeniului, oferind în acelaşi timp o acreditare specifică, recunoscută la nivel naţional şi internaţional.

Vei învăța cum să creezi un concept de eveniment și ce trebuie să adaugi pentru a crea efectul wow pentru invitații tăi. Profesioniști cu experiență îți vor prezenta modele de succes în organizarea de evenimente și te vor ajuta să îți descoperi adevăratul potențial ca organizator de evenimente.

  • Specializarea practică a cursanților în organizarea de evenimente și crearea unui concept al evenimentului cu impact real, adaptat la condițiile pieței și nevoile publicului țintă
  • Cursul își propune să învețe participanții la training să mărească potențialul de promovare al fiecărui eveniment planificat, având la dispoziție cele mai noi tehnici de comunicare.

Ce este event managementul? O scurtă prezentare a tipurilor de evenimente

Tipuri de evenimente. Caracteristicile fiecărui eveniment în funcție de mediu, spațiu de organizare, mesaj sau tema evenimentului

Etapele evenimentului

  • Crearea conceptului evenimentului: Identificarea publicului țintă. Documentarea și analiza pieții (SWOT). Resurse de cercetare ante-eveniment
  • Proiectarea evenimentului: Tema și obiectivele evenimentului. Realizarea bazelor de date cu invitați, potențiali parteneri, jurnaliști. Stabilirea locației, programului, materialelor de prezentare
  • Planificarea evenimentului: Contactarea sponsorilor și a partenerilor media.  Redactarea și transmiterea invitațiilor. Realizarea materialelor publicitare pentru eveniment. Contactarea presei
  • Livrarea evenimentului: Desfășurarea propriu-zisă a evenimentului.  Activități și responsabilități în timpul evenimentului
  • Acțiuni post eveniment: Comunicarea post-eveniment. Monitorizarea de presă.  Rapoartele sponsorilor și ale partenerilor media

Elemente ale organizării de evenimente 

  • Realizarea bugetului: Cheltuieli incluse în buget
  • Stabilirea resurselor necesare: catering, grafica evenimentului, materiale de prezentare (ppt, pps, video), materiale promoționale și publicitare etc.
  • Parteneri media și sponsori: Realizarea pachetelor de sponsorizare. Negocierea cu sponsorii. Cum îți atragi partenerii media?

Tehnici de promovare a evenimentului. Realizarea planului de comunicare: comunicare online, realizarea comunicatului de presă, interviuri/știri etc.

Evaluarea evenimentului. Tehnici de evaluare în funcție de obiectivele setate. Care sunt instrumentele de evaluare ale unui eveniment?

Bianca este un fost jurnalist cu o bogata experienta in activitatea de PR si event planning. De peste 12 ani coordoneaza si implementeaza strategii de comunicare menite sa aduca mesajele companiilor mai aproape de publicul lor. In activitatea sa profesionala a gestionat numeroase campanii si evenimente, atat in domeniul economic, cat si cel social si politic. In prezent, Bianca coordoneaza echipele de comunicare strategica ale clientilor agentiei si livreaza cursuri inspirate din activitatea proprie. Bianca este membru al IPRA (International Public Relations Associations).