Social Media

COST: 500 LEI (TVA INCLUS)

0743.183.353 / 021.337.23.54

Numar ORE: 10

26 - 27 august 2017

Digital marketing-ul devine din ce in ce mai complex si competitiv, iar utilizarea retelelor sociale ca mijloc de comunicare a devenit o prioritate.

In cadrul cursului vei afla cum functioneaza retelele de socializare, ce instrumente de marketing ofera acestea si cum le poti integra eficient in orice strategie de comunicare digitala. Vom analiza elementele specifice principalelor retele sociale, precum si uneltele online pe care le poti folosi pentru a atinge succesul in mediul online.

Vino la cursul de social media optimization si vei stii apoi sa iti construiesti brand awarness  in acest spatiu in care informatia se propaga instant, permitand transmiterea de informatii structurate prin imagini, elemente video sau articole. Toate acestea sunt unelte menite sa te ajute sa construiesti si sa mentii reputatia brandului tau in retelele sociale.

Participa la curs ca sa afli cum poti folosi retele sociale pentru generarea de leaduri pentru afacerea ta.

Ce vei obtine in urma participarii la acest curs?

  • Vei cunoaste beneficiile utilizarii Facebook, Linkedin, Youtube, Twitter, Google+ si celelalte in strategia globala de marketing;
  • Vei afla care sunt cele mai eficiente tactici de social media pentru dezvoltarea unui brand;
  • Vei invata cum sa te conectezi cu audienta si publicul tau si cum sa ii transformi in clienti;
  • Vei sti sa masori recuperarea investitiei in social media;
  • Vei aborda si adopta cu succes orice platforma de social media si o vei implementa eficient in strategia globala de marketing.

AGENDA CURSULUI

ZIUA 1 – 5 h ( 9:00 – 14:00 cu pauza 30 minute)

  • Notiuni fundamentale de digital marketing.Ce diferente exista intre Social Media si celelate tipuri de canale/instrumente de digital marketing;
  • Tipuri de media: earned media, owned media si paid media. Cum sa profitam de fiecare pentru rezultate in social media marketing;
  • Social Media Marketig Basic:Metoda planificarii, calea catre succesul oricarei actiuni de marketing;
  • Notiuni fundamentale specifice platformelor Social Media: principalele caracteristici ale retelelor de socializare & obiective S.M.A.R.T in Social Media;
  • Statistici actuale in Social Media;
  • Caracteristici postari in functie de reteaua de socializare;
  • Tips & Tricks Social Media: Facebook, Linkedin, Instagram, Google +, Pinterest, Youtube, Blog, E-mail marketing, Office365
  • Construirea unei strategii de marketing si comunicare in Social Media : Managementul si coordonarea actiunilor de digital social media; Elaborarea unui plan editorial eficient pentru branding; Online Management reputation prin utilizarea retelelor de socializare (managementul relatiilor cu clientii); Strategii de proactivitate si reactivitate
  • Interactiunea dintre Social Media cu alte canale de online marketing: Social Media interactioneaza cu Search Engine Optimization, Email Marketing, Google Adwords si Mobile Marketing.
  • Lead Generation utilizand Social Media: despre Social Media ADS
  • Bugete si resurse necesare pentru implementarea unui plan de marketing in social media

ZIUA 2 – 5 h ( 9:00 – 14:00 cu pauza 30 minute)

Cea de-a doua zi de curs este dedicata exclusiv aplicatiilor practice pentru insusirea rapida a notiunilor teoretice invatate, sub indrumarea unui specialist in marketing digital.

 

  • Aplicatie: Conceperea unui plan editorial pentru Facebook plecand de la o tema data (brief de creatie).

Important!
Avand in vedere aplicatiile practice, in a doua zi este recomandat (nu obligatoriu) sa participi cu propriul laptop, pentru a lucra cat mai eficient si a avea acces la informatii online pentru research.

Ionut Condruz   

Ionuț are o experiență de peste 7 ani atât în Marketing, cât și în Management. În prezent, este consultant în management și marketing digital pentru companii și, în același timp, susține sesiuni de cursuri în cadrul Creative Business Management, în calitate de trainer. A participat la numeroase cursuri de perfecționare, atât în țară cât și în străinătate, și a susținut prelegeri la conferințe naționale și internaționale, pe teme de Management și Marketing digital. Oferă consultanță în comunicare online, în crearea de strategii de promovare și în implementarea de metode de fidelizare a clienților.