Strategic Event Management

COST: 375 EURO (TVA INCLUS)

0743.183.353 / 021.337.23.54

Numar ORE: 8

10 noiembrie

Kelly Freeman, specialist în planificarea strategică a evenimentelor în cadrul Şcolii Internaționale de Comunicare din Londra – ISOC susţine la Bucureşti, un eveniment dedicat exclusiv pasionaţilor şi profesioniştilor în event planning.

Cursul îşi propune să ducă activitatea de organizare de evenimente la un nivel strategic. Pe parcursul celor 8 ore de curs, trainerul va trece prin cele mai importante informaţii legate de setarea corectă a strategiei evenimentului. Această abilitate va folosi organizatorilor de evenimente să abordeze cu profesionalism organizarea evenimentelor, atât în raport cu clientul cât şi cu furnizorii.

PROGRAMUL de 4 zile se desfasoara in perioada 9-12 noiembrie:

9 noiembrie – Strategii avansate de PR si comunicare

10 noiembrie – Strategic event management

11 noiembrie – Internal communications

12 noiembrie – Public Speaking masterclass

COST:

Costul formarii este de 375 euro de persoana (TVA inclus) /zi;

Reduceri:

Early bird 1 noiembrie 275 euro/ persoana/zi.

Pachet 2 zile taxa este de 550 euro / persoana

Pachet 3 zile taxa este de 875 euro / persoana

Pachet 4 zile taxa este de 1100 euro / persoana.

Vei afla cum să stabiliți strategia pentru a vă asigura că există profit în urma evenimentului,

Vei învăţa cum să setezi o strategie de evenimente care să promoveze un brand şi să ajute la atingerea obiectivelor de business,

Vei învăţa cum să coordonezi echipele implicate în organizarea evenimentului și ce trebuie să faci în calitate de moderator al unui eveniment,

Vei utiliza metode noi de implementare, folosite deja de profesioniştii din Marea Britanie,

Vei participa la exerciții practice

Cursul va fi structurat în  module, fiecare concentrându-se pe un anumit set de concepte cheie și abilități necesare unui event planner de succes. În fiecare modul sunt prezentate noțiunile principale referitoare la regulile de bune practici și conceptele cheie, acestea fiind urmate de activități interactive de învățare, ca workshopuri, discuții, studii de caz și jocuri de rol.

Modulele tratează următoarele teme:

  • Crearea strategiei de eveniment
  • Project management pentru evenimente strategice
  • Crearea conceptului de eveniment•

Proiectarea unui eveniment

Planificarea și pregătirea evenimentului

  • Punerea în practică a evenimentului

Ziua cea mare: ce trebuie să faceți, pentru ca evenimentul să decurgă conform planului

 

PROGRAM:

MODULUL 1 : Crearea conceptului de eveniment

  • Cum creăm un concept şi o strategie pentru eveniment
  • Alegerea celor mai potrivite formate de organizare pentru obiectivele evenimentului: formatul, dimensiunea, locaţia şi identitatea vizuala
  • Crearea unui conţinut adaptat nevoilor evenimentului
  • Pregătirea aspectelor logistice ale evenimentului
  • Coordonarea evenimentului până în ziua desfăşurării sale

MODULUL  2: Design-ul evenimentului 

  • În ce constă un design de eveniment
  • Crearea programului
  • Selectarea locaţiei
  • Planificarea şi amenajarea elementelor de design interior
  • Elementele de semnalizare a sălii şi scenei
  • Pregătirea materialelor de branding ale evenimentului

MODULUL  3: Pregătirea evenimentului 

  • Organizarea unui program de activităţi
  • Setarea sistemelor de back- office
  • Planificarea activităţilor de media şi publicitate
  • Trimiterea invitaţiilor
  • Pregătirea materialelor pentru delegaţi şi invitaţi
  • Planificarea activităţilor logistice

MODULUL 4: Execuţia practică a evenimentului: “Maket it shine on the day” 

  • Pregătirea şi confirmarea programului final
  • Verificări de ultim moment
  • Managementul speakerilor
  • Managementul invitaţilor
  • Gestionarea activităţilor online

Kelly Freeman este expert în comunicare guvernamentală, cu 25 de ani de experiență în patru departamente guvernamentale și ministere britanice. Kelly a fost Director de Comunicare în Departamentul pentru Mediu, Alimentație și Probleme Rurale (Defra) și a implementat proiecte de comunicare la nivel global pentru companii și ONG. În toate proiectele, rolul ei principal a fost acela de a dezvolta strategiile de comunicare ale organizațiilor și de a contribui la strategia generala. Organizarea evenimentelor este un domeniu cheie in care Kelly a activat de-a lungul celor 25 de ani, organizând evenimente private și guvernamentale.