Strategii Avansate de PR si Comunicare

COST: 375 euro (TVA inclus)

0743.183.353 / 021.337.23.54

Numar ORE: 8

9 noiembrie – 10:00-17:00

Strategiile de comunicare sunt esențiale pentru orice brand care aspiră să își consolideze imaginea și să își fidelizeze publicul. În lipsa unei strategii bine realizate multe companii pierd contactul cu audiența și eșuează în procesul de a se adapta nevoilor publicului.

Kelly Freeman, unul dintre cei mai cunoscuți experți în comunicare din Marea Britanie vine la București pentru a susține un curs intensiv de strategie în comunicare și PR, dedicat specialiștilor în domeniu și antreprenorilor care înțeleg nevoia unei strategii în procesul de comunicare. Cursul este organizat de International School of Communication din Londra, în parteneriat cu Creative Business Management și este o premieră pentru domeniul trainingului în comunicare din Romania.

PROGRAMUL de 4 zile se desfasoara in perioada 9-12 noiembrie:

9 noiembrie – Strategii avansate de PR si comunicare

10 noiembrie – Strategic event management

11 noiembrie – Internal communications

12 noiembrie – Public Speaking masterclass

COST:

Costul formarii este de 375 euro de persoana (TVA inclus) /zi;

Reduceri:

Early bird 1 noiembrie 275 euro/ persoana/zi.

Pachet 2 zile taxa este de 550 euro / persoana

Pachet 3 zile taxa este de 875 euro / persoana

Pachet 4 zile taxa este de 1100 euro / persoana.

  • Vei învăţa să analizezi, să proiectezi şi să prioritizezi interesele publicului,
  • Vei şti să selectezi canalele cele mai eficiente pentru mesajul tău,
  • Vei putea să efectuezi un audit al proceselor de comunicare şi o analiză a situaţiei existente în cadrul organizaţiei,
  • Vei şti să elaborezi mesaje eficiente şi să realizezi o poziţionare precisă pentru organizaţie,
  • Vei învăţa să defineşti obiectivele de comunicare potrivite,
  • Vei şti sa reuneşti totul într-o strategie de comunicare clară, concisă şi integrată.

Cursul este structurat în module, fiecare concentrându-se pe un anumit set de concepte cheie și abilități necesare în activitatea de PR şi Comunicare. În fiecare modul sunt prezentate noțiunile principale referitoare la regulile de bune practici și conceptele cheie, acestea fiind urmate de activități interactive de învățare, ca workshopuri, discuții, studii de caz și jocuri de rol.

 Modulele tratează următoarele teme:

Principiile şi elementele esenţiale ale strategiei de comunicare

Identificarea publicului țintă și segmentarea eficientă a acestuia

Stabilirea obiectivelor de comunicare

Tactici, poziţionare şi integrarea elementelor importante

 

Modul 1: Principiile şi elementele esenţiale ale strategiei de comunicare

Acest modul acoperă principiile care stau la baza oricărei strategii puternice de comunicare şi PR.

  • Ideile importante, principiile, problemele şi conceptele pentru crearea strategiei de comunicare,
  • Utilizarea comunicării pentru a gestiona reputaţia,
  • Utilizarea  comunicării pentru a influenţa comportamentele,
  • Abordari şi modele pentru dezvoltarea strategiei de comunicare,
  • Liste de acţiune şi procese;

Modul 2: Identificarea audienței și segmentarea eficientă a acesteia

Acest modul prezintă unelte şi metodologii precise pe care le poţi folosi ca să fii sigur că strategia ta de comunicare vizează eficient grupurile cheie de audienţă.

  • Segmentarea audienţei,
  • Tipuri de canale de comunicare: puncte tari, puncte slabe şi aplicaţii,
  • Crearea strategiei specifice unui canal de comunicare,
  • Abordări ştiintifice pentru alegerea canalelor de comunicare pentru audiență;

Modul 3: Stabilirea obiectivelor de comunicare

Acest modul acoperă informaţiile despre cum să elaborezi audit de comunicare şi cum să defineşti rezultatele țintă corecte și puncte de reper pentru o strategie de PR.

  • Elaborarea auditului de comunicare,
  • Analizele SWOT de comunicare,
  • Analize externe: analizarea şi prioritizarea aspectelor ce ţin de reputaţie,
  • Analize interne: alinierea comunicării pentru susţinerea obiectivelor de business,
  • Definirea şi formularea SMART a obiectivelor de comunicare;

Modul 4: Tacticile, poziţionarea şi integrarea elementelor importante

Acest modul este un ghid despre cum să alegi uneltele eficiente, să finalizezi şi să prezinţi strategia ta.

  • Definirea poziționării, crearea mesajelor și punctelor de referință,
  • Unelte: selectarea celor mai eficiente tactici de PR,
  • Integrarea strategiei tale: elementele şi procesele cheie,
  • Prezentarea strategiei: structuri şi formate best-practice;

Kelly Freeman este expert în comunicare guvernamentală, cu 25 de ani de experiență în patru departamente guvernamentale și ministere britanice. Kelly a fost Director de Comunicare în Departamentul pentru Mediu, Alimentație și Probleme Rurale (Defra) și a implementat proiecte de comunicare la nivel global pentru companii și ONG. În toate proiectele, rolul ei principal a fost acela de a dezvolta strategiile de comunicare ale organizațiilor și de a contribui la strategia generala. Organizarea evenimentelor este un domeniu cheie in care Kelly a activat de-a lungul celor 25 de ani, organizând evenimente private și guvernamentale.