Strategii de PR

COST: 500 LEI (TVA INCLUS)

0743.183.353 / 021.337.23.54

Numar ORE: 16

Sambata 21 iulie - duminica 22 iulie 2017

„Dacă as mai avea un singur dolar in bugetul de marketing, l-aș cheltui pe PR” (Bill Gates).

Cursul de strategii in PR isi propune sa dea informatiile de baza in realizarea si implementarea unei campanii. Pe parcursul celor doua zile de training, cursantii vor afla care este rolul strategic al unei campanii de comunicare, indiferent de mediul si domeniul in care se desfasoara. Cu ajutorul exemplelor practice si al stusiilor de caz, trainerul ii va ajuta pe cei prezenti sa isi clarifice notiunile dobandite si sa isi eficientizeze resursele pe care le au la dispozitie pentru obtinerea unor rezultate mai bune in campaniilor lor de relatii publice.

Pentru incepatori, cursul este o baza foarte buna pentru intelegerea in profunzime a domeniului si stabilirea unor obiectie realizabile in raport cu activitatea proprie sa au unui client.

Cursul isi propune să ofere suport in identificarea etapelor necesare pentru alcătuirea unei campanii de relații publice şi să creeze un spaţiu in care cursantii să exploreze propria imaginatie si sa testeze ideile creative pe care le au. Participanții vor avea posibilitatea de a cunoaște si ințelege modalitatea de concepere si implementare a unei campanii si să evalueze corect beneficiile acesteia.

Ce vei invata la curs?

  • Sa creezi o strategie clara de comunicare, cu obiective realiste si masurabile
  • Sa gasesti cele mai potrivite resurse pentru implementarea ei
  • Sa stabilesti mesaje accesibile pentru audienta fiecarui brand
  • Sa comunici in medii clasice dar si in social media urmarind mesajele campaniei
  • Sa comunici cu jurnalistii si influencerii din fiecare domeniu
  • Sa masori obiectiv rezultatele campaniei
  • Sa iti creezi un portofoliu de proiecte care sa genereze venituri ulterioare

MODULUL 1: Planificarea campaniei de Relații Publice

  • Tipuri de campanii de relații publice: Alegerea tipului de campanie potrivit, în funcție de companie, produs, serviciu și/sau plasarea pe piață.
  • Auditul de comunicare. Determinarea nevoilor clientului
  • Realizarea strategiei de comunicare- obiective si KPIs
  • Stabilirea perioadei de desfasurare a campaniei
  • Actori cheie si responsabili in Campania de PR
  • Analiza și stabilirea publicului tintă

 

MODULUL 2: Implementarea campaniei de relatii publice

  • Timline-ul campaniei de relatii publice, programarea mesajelor si implicarea actorilor campaniei
  • Identificarea vectorilor de imagine
  • Comunicarea obiectivelor campaniei fiecarui actor implicat
  • Bugetarea campaniei
  • Identificarea si colaborarea cu partenerii strategici

MODULUL 3:  Comunicarea emotionala in campania de PR

  • Ancore de mesaj: Care este cel mai important lucru pe care trebuie să il afle clientul despre brand?
  • Mesaje emotionale. Comunicăm rational sau emotional?
  • Identitatea vizuală a campaniei. Impelemntarea elementelor vizuale in functie de canalele de comunicare

MODULUL 4:  Evaluarea campaniei

  • Instrumente de evaluare a campaniei de PR
  • Urmarirea rezultatelor campaniei in functie de obiectivele stabilite de client
  • Rapoartele intermediare de evaluare
  • Monitorizarea de presa intr-o campanie de comunicare.

MODUL 5: Comunicare creativa

  • Cum antrenam creativitatea?
  • Elemente creative pentru susţinerea mesajului. Atragem atenţia sau socam?
  • Care sunt limitele creativitatii?
  • Identificam resurse si conditii care susţin creativitatea – un mediu creativ va fi sursa ideilor creative.

APLICAȚII PRACTICE

In cadrul cursului va fi prezentat un studiu de caz al unei campanii de comunicare desfașurate de Creative Communication, pentru a exemplifica concret activitățile de relații publice. Trainerul va lucre impreuna cu participantii la exercitii personale si studii de caz proprii pentru exemplificarea informatiilor prezentate pe parcursul trainingului.

Bianca este un fost jurnalist cu o bogată experienta in activitatea de PR şi event planning. De peste 12 ani coordoneaza si implementeaza strategii de comunicare menite sa aduca mesajele companiilor mai aproape de publicul lor. In activitatea sa profesională a gestionat numeroase campanii si evenimente, atat in domeniul economic, cat si cel social si politic. In prezent, Bianca coordoneaza echipele de comunicare strategica ale clientilor agentiei si livreaza cursuri inspirate din activitatea proprie. Bianca este membru al IPRA (International Public Relations Associations).